piątek, 1 sierpnia 2014

One-shot: Ah, ten Drań! (Jak nie kochać Kakashi'ego?)

Witam Was moi drodzy Czytelnicy!

Niestety nie jest to kolejny rozdział Kusa no Nioi, który pojawi się może w przyszłym tygodniu, jeśli wena pozwoli.
Chcę zaprosić Was gorąco do czytania mojego One-shota "Ah, ten Drań! (Jak nie kochać Kakashi'ego?)", który pojawił się na moim blogu z one-shotami: www.sakue-one-shots.blogspot.com
Tam też znajduje się więcej informacji odnośnie tego tekstu.
Jeszcze raz zachęcam do czytania i komentowania :).

Do poczytania!

3 komentarze:

  1. Witam,
    drogi autorze, żyjesz, od tak dawna nie ma żadnej chociaż informacji, a ja bardzo tęsknię za Twoją twórczością...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję, żyję. Dziękuję Ci bardzo za troskę.
      Ja też już tęsknię za swoją twórczością. Ostatnio nawet moje myśli zaczęły krążyć wokół tych opowiadań jednak teraz jestem w trakcie przygotowań do matury :/ (a pisanie pracy maturalnej z polskiego nie idzie mi najlepiej). Mam szczerą nadzieję, że kiedy stres po egzaminach opadnie moja wena powróci, ponieważ zaczyna brakować mi pisania.
      Dziękuję za życzenia i liczę na to, że po 20-tym maja coś się tutaj ruszy.
      Pozdrawiam serdecznie ;).

      Usuń
  2. Witam!
    Szkoda ,że na twoim blogu już nic się pojawia. Stare opowiadanie strasznie mi się spodobało, ale niestety skończyłam na 26 rozdziale i reszty nie mogłam znaleźć. I właśnie mam pytanie czy jeszcze masz stare KnK i czy mogłabyś je udostępnić?
    Pozdrawiam
    ~Oli-chan

    OdpowiedzUsuń